V nesnadné situaci Vám zboží stále expedujeme beze změň. Z důvodu ochrany našich zaměstnanců a zákazníků je dočasně zrušena možnost osobního odběru.

Reklamační řád

Reklamace je pro obě strany nepříjemnou věcí jelikož nás pochopitelně mrzí, že máte problém se zařízením od nás, proto každou reklamaci považujeme za individuální záležitost a snažíme se ji vyřídit opravdu co nejrychleji nebo se s Vámi dohodnout na náhradním řešení.

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna výhradně v dané záruční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamační formulář ve formátu .docx (Word)
Reklamační formulář ve formátu PDF

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.