Reklamace

ZÁSADNÍ INFORMACE PRO REKLAMOVÁNÍ

Ačkoliv se z naprosté většiny specializujeme na profesionální řady elektroniky s nejvyšší životností a spolehlivostí, nelze poruchovost srazit úplně na nulu. Nicméně pro tyto případy veškeré zboží kryjeme zárukou.

Kdy?
Reklamujte v záruční lhůtě co nejdříve po projevení závady. 

Jak?
Prosíme - první nás kontaktujte na info@goldpc.cz o vašem problému, vždy je šance vyřešit jej ihned na dálku a co nejvíce to tak urychlit.

Jaké dokumenty?
Níže naleznete vzorový formulář, který ale určitě není nutností. Stačí na papír stručně napsat jaký máte problém.
Fakturu přikládat nemusíte, stačí k popisu problému pouze uvést číslo objednávky nebo jméno kupujícího, vše si dohledáme. :-)

Kam?
Odešlete libovolnou přepravní službou, nebo doručte osobně na:
Sklad GoldPC.cz
8. května 1268/52
79501 Rýmařov


OBECNÉ POUČENÍ K REKLAMACÍM

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.

Reklamace musí být uplatněna výhradně v dané záruční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamační formulář ve formátu .docx (Word)
Reklamační formulář ve formátu PDF


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení