Reklamace

ZÁSADNÍ INFORMACE PRO REKLAMOVÁNÍ

Ačkoliv se z naprosté většiny specializujeme na profesionální řady elektroniky s nejvyšší životností a spolehlivostí, nelze poruchovost srazit úplně na nulu. Nicméně pro tyto případy veškeré zboží kryjeme zárukou.

Kdy?
Reklamujte v záruční lhůtě co nejdříve po projevení závady. 

Jak?
Prosíme - první nás kontaktujte na info@goldpc.cz o vašem problému, vždy je šance vyřešit jej ihned na dálku a co nejvíce to tak urychlit.

Jaké dokumenty?
Níže naleznete vzorový formulář, který ale určitě není nutností. Stačí na papír stručně napsat jaký máte problém.
Fakturu přikládat nemusíte, stačí k popisu problému pouze uvést číslo objednávky nebo jméno kupujícího, vše si dohledáme. :-)

Kam?
Odešlete libovolnou přepravní službou, nebo doručte osobně na:
Sklad GoldPC.cz
8. května 1268/52
79501 Rýmařov


OBECNÉ POUČENÍ K REKLAMACÍM

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.

Reklamace musí být uplatněna výhradně v dané záruční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamační formulář ve formátu .docx (Word)
Reklamační formulář ve formátu PDF


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz