Reklamace

Vážení zákazníci, upozorňujeme, že v případě zasílání zásilek přes společnost Zásilkovna se může doba vyřízení reklamace či vrácení značně prodloužit, doručení trvá často mnoho dní a v některých případech se balík ani nepokusí doručit a dají jej rovnou na výdejní místo.
Vzhledem k tomuto upozornění již nebudeme vyzvedávat balíky Zásilkovny na náhodných místech kvůli neschopnosti je doručit na adresu.

Doporučujeme služby PPL, DPD, GLS, případně Českou Poštu - u těchto společností je doručení mnohem stabilnější. Děkujeme za pochopení.

ZÁSADNÍ INFORMACE PRO REKLAMOVÁNÍ
Ačkoliv se z naprosté většiny specializujeme na profesionální řady elektroniky s nejvyšší životností a spolehlivostí, nelze poruchovost srazit úplně na nulu. Nicméně pro tyto případy veškeré zboží kryjeme zárukou.

Kdy?
Reklamujte v záruční lhůtě co nejdříve po projevení závady. 

Jak?
Prosíme - první nás kontaktujte na info@goldpc.cz o vašem problému, vždy je šance vyřešit jej ihned na dálku a co nejvíce to tak urychlit.

Jaké dokumenty?
Níže naleznete vzorový formulář, který ale určitě není nutností. Stačí na papír stručně napsat jaký máte problém.
Fakturu přikládat nemusíte, stačí k popisu problému pouze uvést číslo objednávky nebo jméno kupujícího, vše si dohledáme. :-)

Co s daty?
Vždy se snažíme uživatelské nastavení a data zařízení zachovat netknutá, ale jsou případy kdy to skrze například poškozený disk nelze. Obecně platí poučení, že je nutné si důležité data vždy zálohovat. Pokud nějaká data nemáte zálohovaná, upozorněte nás na to - nemůžeme nic slíbit, ale pokusíme se.

Kam?
Odešlete libovolnou přepravní službou, nebo doručte osobně na:
Sklad GoldPC.cz
8. května 1268/52
79501 Rýmařov
tel. 735 971 434


OBECNÉ POUČENÍ K REKLAMACÍM

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny.

Reklamace musí být uplatněna výhradně v dané záruční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Reklamační formulář ve formátu .docx (Word)
Reklamační formulář ve formátu PDF


Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz